DOBRYCH ZAKUPÓW ŻYCZY SKLEP INTIMIA.PL 📦  🔥 🥰

Zwroty i reklamacje

Zwrot

w sklepie intimia.pl obowiązuje termin zwrotu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

Każdy zwrot musi zostać zgłoszony do nas drogą mailową - sklep@intimia.pl

w odpowiedzi dostaną Państwo pełną instrukcję zwrotu.

Koszt zwrotu zostaje po stronie kupującego.

Środki zostaną zwrócone na Państwa konto w przeciągu 10 dni roboczych od otrzymania przesyłki oraz danych do przelewu*.

*Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu środków lub pomniejszenia kwoty zwrotu o 25% wartości zakupionego towaru w przypadku stwierdzenia oznak noszenia czy zniszczenia zakupionego towaru oraz pomniejszenie kwoty zwrotu o 20 zł.  w przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania.

  

Reklamacja 

W celu ułatwienia Klientowi przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego Pośrednik (sklep intimia.pl) przejmuje na siebie obowiązki związane z odpowiedzialnością Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady nabytego przez Klienta towaru.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: sklep@intimia.pl

W terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji Pośrednik ustosunkuje się do reklamacji konsumenta.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl